sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Suomen 1D Flash Mob #2

20 kommenttia:

  1. Onko tää suomesta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luitko kenties otsikon ja katoit videon? :D on suomesta!

      Poista
    2. Ja muutenki alus puhuttii enkkuu;D

      Poista
  2. Mä oisin niiiiiiiin halunnu tonne mut ei ollu autoo eikä aikaa :( toivottavasti 1D ees näkee tän!! Finland loves 1D

    VastaaPoista
  3. Tuleeko 1D siis suomee??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EI TULE!! Toi oli vaan flash mop jonka tarkotuksena on saada ne JOSKUS tuleen tänne,keikka-aikatauluja one directionilla on jo pitkään aikaan,niin...
      KATSOKAA NYT NIITÄ "USEINKYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ"!! Sori...mäkin ootan niitä kovasti tänne suomeen vaikken pääsisikään niiden keikalle :D

      Poista
    2. No, määki kyl haluisin, mut joku sano mulle et ne tulee suomee 21.4. tänä tai ens vuonna... ei tietoo mut ainaki haluaisin ja menisin aitioon tai eturiville;) mut en vrmaa pääse..

      Poista
  4. Ok;) kai se tulee..

    VastaaPoista
  5. Mä olin tuolla mut en näy ainakaan kunnolla ku ne ei kuvannu tota toista laitaa:D

    VastaaPoista
  6. Mä olin tuolla!!! Oon tos eturivis ja mul on britti lippu lasit päässä :D

    VastaaPoista
  7. omg, faceen tuli just: Impressive Finnish Directioners! Looks like there are thousands of you in this Flash Mob!

    jeeeee, ne on nähny ton videon <3

    VastaaPoista
  8. NE ON TÄHNYT TÄMÄN <3

    VastaaPoista
  9. Pitää ottaa huomioon, ettei tässä oo vielä läheskään kaikki Suomen aktiiviset 1D-fanit, jotka olis halunnut paikan päälle!!! Itsekään en päässyt paikalle, mutta toivottavasti pojat nyt haluavat tulla Suomeenkin joskus (::

    VastaaPoista
  10. Ite en päässyt paikalle, koska olin kipeenä sillon. Olin kyllä menossa mutta norovirus iski just vähän ennen sitä lauantaita.

    VastaaPoista
  11. MÄ OLIN TUOL :D ja ihan MAHTIA :D

    VastaaPoista