lauantai 8. helmikuuta 2014

One Direction - Midnight Memories (Behind The Scenes Part 2)

26 kommenttia:

  1. Onkse totta et Harry olis lähdössä one directionista??:O Ja et se seurustelee kendallin kanssa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harry lähdössä?!?!? Uskon, että toi on vaa jotai median keksimiä juttusia...Ja se ei seurustele Kendallin kaa, vaan on sen kaa hyvä kaveri

      Poista
    2. XDDD kyllä harry lähtee. niillä on sopimus vielä ainaki kolme vuotta, jota ennen kaikki kärsii rahallisesti jos yksikin lähtee eli ei, harry ei ole lähdössä. älkää uskoko kaikkea mitä luette

      Poista
    3. joo mää vähä ihmettelinki :DD

      Poista
    4. Hyvä! Pelästyin ihan turhaan!

      Poista
    5. mistä kuulit/luit tollasta?

      Poista
    6. Yhen kaverin isosisko sanoi mulle, niin päätin ottaa asiasta selvää!:)

      Poista
  2. Hello: Mitä paheita ja ns. huonoja tapoja pojilla on?
    Kiitos etukäteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan samoja paheita, ku kaikilla muillakin. Jokainen käyttää alkoholia + Zayn, Liam ja Louis polttavat. Nuo on kuitenkin ihan normi paheita ja pojat itse päättävät omasta elämästään :)

      Poista
    2. Luulin että zayn on ainoo joka polttaa

      Poista
    3. Polttaako Liam ja Louis oikeesti?? siis säännöllee you know

      Poista
    4. Zayn polttaa säännöllisesti, Louis ja Liam silloin tällöin. Louis polttaa harvemmin, kuin Liam :)

      Poista
  3. Hello haluisin kysyy sult yhtä asiaa et onks Taylor Swift pahoinpidelly Harryn vai onks toi joku tyhmä "hyhu" ku mun kaverit jotai sellasta puhuu ja kiitti jos pystyt vastaamaa mulle tosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä itse uskoisi tähän. Luulis sen olevan vain huhu.

      Poista
    2. No en usko, että Taylor olis pahoinpidelly Harryn? :o

      Poista
    3. en todellakaa usko tohon :D

      Poista
    4. En oo kyllä koskaan kuullu tuosta mitään ja oon 99% varma, että toi on vaan huhu :)

      Poista
  4. Minkälaisia reaktioita teillä on,jos te näätte jotain 1D:hin liittyviä juttuja?
    Mulla itellä on,et mun sydän alkaa hakkaan ihan hulluna ja sit söpistelen siinä,kuinka söpöjä pojat on ja tekis mieli kiljuu,mut muut ihmiset:-D
    Ja,semmonen vielä,et jos nään siis jonkun poikiin liittyvän jutun ja tekis mieli ostaa se,mut ei oo tarpeeks rahaa ostaa sitä ja äiti ei anna,ni mulle tulee tosi paha olo ja semmonen tunne,et pojat on nyt surullisia kun en osta sitä. Toivottavasti tajusitte tosta vikasta jutusta jotain,ettei se ollu liian sekava.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää rupeen vaan hyppimään ja kiljumaan! Ja jos en saisi ostaa sitä mää haukkuisin kaikkia ja olisin koko loppupäivän ihan masiksissa ja itkisin yms... XD

      Poista
    2. Haha, mulla on ihan samat mut mä vaan rupeen kiljuu, mun sydän hakkaa tuhatta ja sataa + itken ilosta :') ja sit mul on ihan sama jos en voi ostaa jotain fanituotteita yms nii mustaki tuntuu et pojille tulee pahamieli tai jtn :Dd

      Poista
    3. Mulla on sama, että jos mä nään kaupassa jonkun 1D jutun esim ku näin MM levyn, niin mulla teki niin mieli ostaa se, mutta ei ollu riittävästi rahaa ja sit ku iskä ei suostunu ostaa niin mä vaan sanoin sille levylle, että ''Anteeks'' xDD ku mä vaan aattelen, että pojat tulee surulliseksi. xD

      Poista
  5. Onko niitä Our Moment boxeja vaan rajotettu erä? Mun pikkusisko(josta ei ikinä tiedä valehteleeko se vai ei) sano,et niitä ois vaan se rajotettu erä. Ostaisin sen boxin laivalta hiihtolomalla,kun mennään Tallinnaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä niitä edelleenki myydään.

      Poista
    2. Olen kuullut, että olisi rajoitettu erä, mutta näyttää niitä kaupoissa silti olevan... :)

      Poista