tiistai 16. lokakuuta 2012

Kika-haastattelu

Haastattelu on jälleen kerran dubattu saksaksi, joten käännös on siltä osin hieman epämääräinen, mutta toivottavasti se antaa jotain suuntaa, mistä haastattelussa puhutaan.


Mistä lähtien olette tehneet musiikkia yhdessä?
Liam: Osallistuimme X Factoriin yksilöinä, ja he yhdistivät meidät ryhmäksi. Ja sitten syntyi One Direction. Parempi yhdessä.

Milloin tulette Saksaan?
Liam: Luulen, että pian. Odotamme innoissamme, että pääsemme keikkailemaan ja tapaamaan faneja.

Mikä on lempikappaleenne?
Liam: Minun lempikappaleeni ensimmäiseltä albumilta on One Thing.
Zayn: I Want.
Louis: Moments.
Harry: Pidän More Than This -kappaleesta.
Niall: Olen samaa mieltä Liamin kanssa.

Mikä on lempiruokanne?
(Vaikea saada selvää, mutta vastaus taitaa olla yleisesti ottaen paistetut ruuat)

Kuka saa eniten fanipostia?
Liam: Luulen, että Niall.
Niall: Joo, sain tosi paljon postia syntymäpäivänäni. Se oli mukavaa.

Kuinka monta tatuointia Zaynilla on?
Zayn: En ole täysin varma, kuinka monta niitä on.
Louis: *Laskee* 18!

Mikä saa Niallin sydämen sykkimään?
Niall: Ruoka ja musiikki.

Onko totta, että Zayn ei osaa uida?
Zayn: Joo, mutta pojat haluavat opettaa minua.

Jos voisitte olla eläimiä, mitä olisitte?
Harry: Minä olisin...
Zayn: Minä olisin karhu.
Louis: Joo, se on hyvä! Entäpä jääkarhu?
Zayn: Ei, haluan olla karhu.
Louis: Luulen, että olisin jääkarhu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti