keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Seventeen Magazine -lehtijuttu





HARRY

Hymykuoppiensa, joihin voisi sukeltaa, ja kiireisen rakkauselämänsä ansiosta Harry on saanut superflirttailijan maineen - eikä hän kiellä sitä ollenkaan! 1D:n Romeo paljastaa viimeinkin, mitä hän todella haluaa tyttöystävästä.

17: Ihmiset pitävät sinua bändin tyttöhulluna. Pitääkö se paikkansa?
Harry: En sanoisi tyttöhullu, koska se tavallaan saa minut kuulostamaan naistenmieheltä. Se ei ole ihan minua. Mulla olen melko flirttaileva - ehkä olen liian flirttaileva. Olen 18-vuotias poika ja tykkään pitää hauskaa!

17: Deittailetko ketään tällä hetkellä?
Harry: En. Monista tekemistäni asioista kirjoitetaan, mutta jokaisesta (tytöstä), jolle juttelen, suurin osa on keksittyjä. En aktiivisesti etsi tyttöystävää. Jos tapaan jonkun, josta pidän, sitten voidaan katsoa, mitä tapahtuu.

17: Jos tyttö olisi kiinnostunut sinusta, mikä on paras hänelle saada sinut tietämään?
Harry: Hänen pitäisi käyttäytyä normaalisti. Pidän kivosta ihmisistä. Hauskoista ja kivoista. Haluaisin vain oppia tuntemaan hänet ja hän haluaisi oppia tuntemaan minut.

17: Oletko koskaan ollut rakastunut?
Harry: Joo, olen. Kun jonkun kanssa synkkaa, sen vain tietää. Ja jos kysyy, onko se aitoa, se ei silloin todennäköisesti ole.

Harryn kuumalista
Keihin kuuluisiin naisiin hän on iskenyt silmänsä?

Taylor Swift
"Hän ei rehellisesti sanottuna voisi olla suloisempi ihminen. Hän on aidosti kiva ja älyttömän lahjakas ja hän ansaitsee kaiken, mitä hänellä on."
Rihanna
"Rihanna on se ihastus, jota pelkäisin, jos hänet tapaisin."
Rita Ora
"Hän on todella hauska. Ja joo, hän on kuuma!"


NIALL

Niall sanoo olevansi täysin huoleton, mitä tulee deittailuun, juoruihin ja olemiseen maailman suurimmassa poikabändissä. Mutta, kun 19-vuotiaalta kysytään tietystä tytöstä, on selvää, että hänen lempeän irlantilainsen ulkokuorensa alta löytyy salaista vakavuutta.

17: Teistä kirjoitetaan todella paljon juoruja. Mikä on suurin harhaluulo sinusta?
Niall: Se, että minulla on tyttöystä - minulla ei ole tyttöystävää. Ihmiset sanovat myös, että olen lihaksikas, ihan kuin olisin käynyt salilla. Jotain on aina meneillään. Se ei häiritse minua. En ota itseeni sellaisista.

17: Olitko näin rento koulussa?
Niall: Olin todella puhelias - olin ihmisläheinen. Lauloin aina.. jopa nyt, nousen vain ylös ja alan laulaa. Olen todella helposti lähestyttävä. Luokseni voi vain tulla ja alkaa jutella. Tykkään kohdella ihmisiä niin kuin haluan itse tulla kohdelluksi.

17: Et selvästikään ole ujo. Oletko koskaan pelännyt pyytää tyttöä ulos?
Niall: Kun olin nuori, olin ujo tyttöjen seurassa. Mutta nyt en pelkäisi kysyä tyttöä ulos. En usko leikkeihin. Se on lapsellista.

17: Oletko viime aikoina käynyt hyvillä treffeillä?
Niall: Minulla ei ole ollut ketään upeaa (tyttöä) hetkeen. Minulla ei oikeastaan ole aikaa ajatella tyttöjä. Kun en työskentele, haluan vain mennä takaisin Irlantiin ja hengata kavereitteni kanssa. Kaverit ja perhe ovat ensisijalla - aina.

17: Mutta kaikki tietävät, että olet ihastunut Demi Lovatoon. Mistä pidät eniten hänessä?
Niall: Kiva juttu Demissä on se, että kun hänet oppii tuntemaan, hän on todella, todella kaunis. Meistä on tullut hyviä ystäviä. On siistiä, miten hän voi olla niin rehellinen kaikesta, mitä hän on käynyt läpi. Hänellä on fantastinen asenne. Jos joskus tarvitsisin jotain ja jonkun, jolle puhua, luulen, että Demi olisi se ihminen, jolle puhuisin.

Viisi viimeisintä kappaletta, jota kuuntelin iPodillani...

1. Justin Bieber - Be Alright
"Olen Justin Bieber -fani. Hän tekstaa minulle koko ajan."
2. Lady Antebellum - Just a Kiss
3. Jay-Z & Kanye West - N****s in Paris
4. Bon Jovi - Wanted Dead or Alive
5. Bon Jovi - Bed of Roses
"Rakastan Bon Jovia. Jos he ovat vielä kasassa, haluaisin heidät soittamaan häihini."


LIAM

Voi olla turhauttavaa tietää, että Liamilla, 19, on tyttöystävä. Mutta se, miten hän kohtelee tätä, todellakin sulattaa sydämesi ja saa sinut pitämään hänestä vielä enemmän.

17: Mikä kiinnitti huomiosi tyttöystävässäsi, Daniellessa?
Liam: Hänellä on todella kiharat hiukset ja kauniit silmät. Kerroin Harrylle X Factorissa, että mielestäni hän on todella hyvännäköinen, joten Harry sanoi mikrofoniinsa: "Liamin mielestä tyttö, jolla on kiharat hiukset, on todella kuuma!" Daniellella ja minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin jutella - ja se oli todella kiusallista! Seuraavana päivänä, kun näin hänet, pidin ovea hänelle, ja hän sanoi: "Kiitos, sinulla on tosi kiva takki." Sinä yönä annoin hänelle takkini ja tekstasin hänelle. Ja sillä selvä.

17: Miksi olla parisuhteessa, kun on miljoona tyttöä tyrkyttämässä itseään sinulle 24/7?
Liam: Syynä on vain hän. Löysin ihmisen, josta todella, todella pidän. Hän ymmärtää kaiken. Hän on todella cool. Hengailemme, katsomme elokuvia, hän kokkaa minulle. Vien hänelle kukkia. Kun löytää sen oikean ihmisen, jonka kanssa tulee toimeen, on sitouduttava häneen.

17: Hän on saanut herjaa Twitteristä siitä, että pitää sinut pois "vapailta markkinoilta". Miten se vaikuttaa teihin molempiin?
Liam: Kun joku sanoo jotain pahaa minusta, en anna sen häiritä, mutta Danielle on melko epävarma. Kun se haittaa häntä, se haittaa minua. Ihmiset, jotka kirjoittavat ilkeitä asioita, eivät tajua, että hän on oikea ihminen, jolla on samat epävarmuudet kuin heillä.

17: Sinua kiusattiin, kun olit nuorempi. Miten pääsit sen yli?
Liam: Muutamat, jotka olivat minua paljon vanhempia, kiusasivat minua. Joten menin leirille, jossa opetettiin nyrkkeilemään. Olin 12, ja valmentajani oli 24. Se, että pärjäsin hänelle ja kenelle tahansa, antoi minulle itsevarmuutta.

1D-superlatiivit

Surkein kuski: "Harry. En osaa edes ajaa, joten se kertoo jotain."
Tyylikkäin: "Zayn. Mutta en pukeutuisi täsmälleen niin kuin hän. Kiusallista!"
Dramaattisin: "Niall. Hän liioittelee kaikkea - hyvää ja pahaa!"
Suurin juoruilija: "Louis! Hän rakastaa rupattelua!"
Paras tanssija: "Minä! He ovat kaikki surkeita tanssimisessa. Danielle juuri opetti minulle Beyoncén Single Ladies -tanssin."


ZAYN

Zayn, 19, kertoo elävänsä motolla "Älä mieti muita; tee sitä, mikä tekee sinut onnelliseksi." Mutta hän pysyy superlojaalina muille bändin pojille, tyttöystävälleen ja, totta kai, arvoilleen.

17: Sinulla on maine "pahana poikana" bändissä. Miltä se tuntuu sinusta?
Zayn: Käytän mieluiten termiä väärinymmärretty. Mutta olen hieman paha poika. Minulla on tatuointeja ja pelleilen paljon. Se on osa imagoani, joten se on coolia.

17: Toit jonkun aikaa sitten tyttöystäväsi julkisuuteen. Oliko se iso juttu sinulle?
Zayn: Ei, asenteeni sen suhteen on: "Mitä väliä?" Jos se tekee iloiseksi, mitä väliä sillä on, mitä muut ajattelevat? Hän oli minulle ystävä pari kuukautta - vaihdoimme numeroita X Factor UK:n kuvauksissa - ja sitten aloimme seurustella. Siinä kaikki.

17: Sinulla kesti kaksi vuotta hakea X Factoriin. Miksi odotit?
Zayn: Minua jännitti! Hain, kun oli 15 tai 16, mutta en koskaan tullut koelauluihin. En aikonut mennä koelauluihin uudestaan, mutta äitini kirjaimellisesti raahasi minut sinne, kun olin 17. Olin todella sisäänpäinkääntynyt, hiljainen ja varautunut ihminen. Rakastin laulamista, mutta minulla ei koskaan ollut ollut paljon kokemusta siitä ja en tiennyt, mitä odottaa. Se, ettei tiennyt, mitä voisi tapahtua, oli todella pelottavaa minulle.

17: Jännittääkö sinua yhä, kun esiinnytte?
Zayn: Joo! Mutta minulla on neljä lähintä ystävääni lavalla tukemassa minua. Mietin nykyään, kuinka moni voisi tappaa ollakseen asemassani. Joten sen tekeminen innottomasti olisi hieman tyhmää ja se, että antaisin itseluottamuksen puutteeni pidätellä itseäni, olisi naurettavaa.

Tatuoinnit
Zaynissä oleva muste on muistutusta siitä, mikä on hänelle kaikkein tärkeintä!

Sormet ristissä
"Se on tulevaisuutta varten - toivo, että kaikki menee hyvin."
Arabialainen lainaus
"Se tarkoittaa: "Ole rehellinen sille, joka olet." En usko muuttumiseen muiden ihmisen vuoksi."
Mikrofoni
"Luulen, että tämä on melko itsestäänselvä."
ZAP
"Otin vähän aikaa sitten tämän, joka symboloi rakkauttani sarjakuviin. Se täytti hyvän kohdan, ja olen aina rakastanut sarjakuvataidetta."


LOUIS

Jotkut supertähdet ovat varautuneita paljastamaan, mitä he oikeasti ajattelevat - mutta ei Louis! Hän kertoo häikäilemättä kaiken... noloimmasta hetkestään tunteisiin suloista tyttöystäväänsä kohtaan.

17: Miten olet muuttunut kuuluisuuden myötä?
Louis: Kun tapasin pojat ensimmäistä kertaa X Factorissa, olin melko peloissani ja melko ujo. Olen itseasiassa todella ulospäinsuuntautunut, mutta minulla kesti hetken tulla ulos kuorestani.

17: Mikä on noloin juttu, joka on tapahtunut sinulle, kun One Directionista tuli iso?
Louis: Kerran Harry ja minä olimme laskettelemassa, kun tyttö ja poika tulivat kameran kanssa luoksemme. Oletimme, että he pyytävät meitä kuvaan, joten seisoimme kädet toistemme olkapäillä poseeraten. He sanoviat: "Ei, haluamme teidän ottavan kuvan meistä!" Se oli noloa!

17: On tosi siistiä, että Harry esitteli sinut tyttöystävällesi, Eleanorille. Mikä asia hänessä sai sinut ihastumaan?
Louis: Huolimatta siitä, että hän on kuuma, hänessä oli kaikkea, mitä hain. Hän on hauska, äänekäs ja itsevarma.

17: Toivotko koskaan olevasi sinkku, jotta voisit mennä ulos ja tavata tyttöjä muiden poikien kanssa?
Louis: En ole sellainen, joka nauttii sinkkuna olemisesta. Olen onnellisempi siitä, miten asiat ovat Eleanorin kanssa. Kerroin hänelle rakastavani häntä viiden kuukauden jälkeen. En vain herännyt eräänä päivänä ja ajatellut, että olin rakastunut - tiesin sen sydämessäni.

Kumpi?

Yhteistyö The Wantedin kanssa vain Big Time Rushin kanssa?
"Big Time Rushin - ehdottomasti!"
Harry vai Niall tapailemassa yhtä siskoistasi?
"Niall!"
Näytteleminen elokuvassa vai oma vaatemallisto?
"Elokuvassa näytteleminen - olisi mahtavaa olla toimintaelokuvassa!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti