perjantai 18. tammikuuta 2013

Music Station


Haastattelija: Oletteko käyneet vielä missään sen jälkeen, kun tulitte tänne?
Harry: Kävimme karaokessa eilen illalla.
Haastattelija: Mitä lauloitte?
Liam: Vähän 50 Centiä, Jay-Z:tä, Back Street Boysia..
Haastattelija: Mitä pidätte Japanista?
Harry: Se upea! Kaikki sanoivat, että meidän pitäisi käydä täällä, ja sitten teimme sen.
Haastattelija: Oletteko ostanet mitään?
Zayn: Minä olen ostanut robotin. Se on tanssiva robotti ja se on tosi siisti.
Harry: Minä ostin Tokio-t-paidan... Koska olen turisti Tokiossa. Mitä?!
Louis: Mitä vikaa?!
Haastattelija: Entä ruokapuoli?
Niall: Joo, söimme eilen.
Harry: Kävimme eilen yhdessä ravintolassa, joka oli tosi perinteinen sushiravintola. Ja vihaan raakaa kalaa.
Liam: Kävimme myös nuudelipaikassa, mutta emme ymmärtäneet ruokalistaa, joten emme tietäneet, mitä tilata.
Haastattelija: Tulitte tänne vasta eilen, eikö? (?).
Harry: Joo, kävimme (?) ja Shibuyassa ja Harajukussa.



Haastattelija: (?).
Harry: Rakastamme Japania. Emme ole olleet täällä kovin kauaa. (?). Vierailemme kahdessa ohjelmassa.
Haastattelija: Voitteko esitellä itsenne?
Harry: Olen Harry ja taskuhuivi on asuste joka asuun.
Liam: Olen Liam. On mahtavaa olla Japanissa ja Paul Higgins on idolini.
Niall: Olen Niall ja rakastan Pot Noodlea.
Louis: Olen Louis ja mielenkiintoinen fakta, jota ette tiedä minusta, on se, että rakastan pyöräilyä.
Zayn: Olen Zayn ja rakastan videopelejä.
- -
Niall: Saavuimme eilen. Meillä on ollut tosi hauskaa.
Haastattelija: (?).
Louis: Jep.

2 kommenttia:

  1. Voi että poikien ilmeet välillä tossa haastattelussa! :D <3

    VastaaPoista
  2. "Tämä video sisältää kumppanin TV Asahi Corporation sisältöä, ja se on estetty tekijänoikeusseikkojen vuoksi."

    VastaaPoista