torstai 20. marraskuuta 2014

One Direction - Night Changes (1 day to go)

13 kommenttia:

  1. Äää....... En jaksa oottaa huomiseen. Oon aivan varma että itken huomenna kun katon sitä. Olen meinannut jo alkaa itkemään kun olen kattonut noita 5,4,3,2,1days to go:tai. ♡♡♡♡♡♡ :*

    VastaaPoista
  2. Vielä 21tuntii ja 23 minuuttia ♥ Ei jaksais millään oottaa

    VastaaPoista
  3. Mikä se just can't let her go biisi on ku en oo ikinä kuullukkaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1D:n kirjottama kappale mut 1D anto sen pois ja nyt se kappale on annettu isac elliotille

      Poista
    2. Mun ymmärtääkseni 1D ei oo kirjoittanut sitä biisiä

      Poista
  4. Ei ny liity koko aiheeseen mut onko joku käyny kattoo sen uuden nälkäpelin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon ja tykkäsin :) en haluu spoilaa mitään mut se yks kohta oli niin hauska että vaan itku nauroin :D et ei oo pelkkää synkkää leffa täynnä

      Poista
    2. Näytetäänkö siinä sitä peetaa

      Poista
    3. Jos oot lukenu sen kirjan niin yhtä paljon peeta on leffassa ku kirjassakin

      Poista
    4. Jep, se on varmaan paras
      nälkäpelistä tehty leffa
      tähän mennessä

      Poista