tiistai 26. marraskuuta 2013

ExtraTV with One Direction



"
Haastattelija: Hei kaikki, elän jokaisen tytön unelmaa, olen täällä One Directionin kanssa! 
Pojat: Extra, extra! 
Haast.: Alkaako se tuntua ärsyttävältä, kun teidät liitetään jokaiseen ihmiseen jonka kanssa olette kuvissa? Onko se joskus outoa että teidän luullaan seurustelevan jonkun kanssa, vain koska teidät on kuvattu yhdessä? 
Harry: Noh...Minun mielestä... 
Liam: Minun mielestä te kaksi selvästi seurustelette nyt! 
Harry: Olemme kuvassa, joten... 
Haast.: No, olen tavannut sinut kahdesti tällä viikolla. 
Harry: Tämä alkaa muuttua jo vakavaksi! 
Haast.: Eli näin juorut saavat alkunsa. 
Harry: Niin. 
Haast.: Tämä alkaa muuttua jo vakavaksi! 
Niall: Juuri näin ne saavat alkunsa. 
Liam: Meidän täytyy olla varovaisia tämän suhteen. 

Haast.: Kuinka hienoa on tehdä jotain näin erikoista, täysin pohjautuen musiikkiin? 
Liam: Se on hienoa! On mukavaa saada pitää pieni ennakkojulkaisu albumillemme, joten olemme tosi kiitollisia että iHeart radio kutsui meidät tänne. Täällä on myös Ryan Seacrest, hän on siisti tyyppi! Joten on hienoa esitellä hieman musiikkiamme ja materiaaliamme jonka eteen olemme tehneet runsaasti töitä vuosien ajan. 
Haast.: Oletteko sitä mieltä että tämä albumi on hieman enemmän aikuismaisempi? 
Liam: Haluamme uskoa niin! 
Harry: Mielestäni se on, mutta ei sill' tavalla että olemme yrittäneet tehdä mahdollisimman aikuismaisen albumin, vaan koska samalla kun me olemme kasvaneet, musiikkikin luonnollisesti kasvaa mukana. Mielestäni siinä on mukana oikea määrä uutta ja erilaista. 

Haast.: Millaisia keskiyön muistoja (midnight memories) olette saaneet täällä LA:ssa? 
Liam: In-N-Out hampurilaisia myöhään illalla. 
Niall: Söin kaksi eilen illalla. 
Louis: Millions Of Milkshakes (pirtelöbaari) ehkä. 
Niall: Kävitkö siellä eilen? 
Louis: Oletkö käynyt siellä? Oletko käynyt siellä? 
Niall: Joitko sellaisen eilen, niinkuin sanoit että aiot? 
Louis: Totta puhuen en, en juonut, sanon vain että se on mukava paikka. Eikö se olekin mukava paikka? Niall: On se! 
Louis: Se on erittäin mukava paikka! 

Haast.: Onko teillä ollut aikaero väsymystä? 
Harry: Olen nukahtanut ennen keskiyötä, joten... 
Haast.: Olet ollut nukkumassa ennen keskiyötä joka ilta? 
Harry: Kyllä! 
Haast.: Ettekö te käy ulkona ja- 
Harry: Aikaero väsymys on ollut aika- 
Liam: Niin, aikaero väsymys vaikuttaa! 
Niall: Se vaivaa! 
Liam: Se vaivaa meitä meidän vanhassa, aikuismaisessa, albumi-iässä! 
Niall: Niin, kun aloimme tehdä aikuismaisia albumeita se on muuttunut vain pahemmaksi! 
Liam: Olemme vain aikuistuneet niin paljon viime aikoina! 

Haast.: Mutta te työskentelette koko ajan, kun saatte hieman vapaa-aikaa, mitä tykkäätte tehdä? Tykkäättekö juhlia? 
Liam: Tykkäämme olla aikuismaisia. 
Haast.: Teistä on tulossa vanhoja ja tylsiä! 
Liam: Tuo ei ole hirveän kivasti sanottu. 
Louis: Tuo on aivan hirveää. 
Liam: Kun tapasimme, luulin että olet mukava, mutta nyt olen vain hämmentynyt. 
Louis: Tuo on pahinta mitä olen kuullut. 
Haast.: Minä vain kiusaan teitä. 
Niall olet sanonut että kaikki pojista tulevat olemaan sinun sulhaspoikiasi (bestman). 
Niall: Kyllä. 
Haast.: Häissäsi. 
Niall: Kyllä. 
Haast.: Suostutteko te siihen? 
Pojat: Kyllä. 
Liam: Tosin kuka on menossa ensimmäisenä naimisiin? Se on kysymys. 
Harry: Niin, minä ajattelin- 
Liam: Nyt alkaa häiden taisto. 
Louis: Niin. 
Haast.: Sinähän olet menossa ensimmäisenä naimisiin. 


Haast.: Oh, onko Zayn? Zayn menee ensimmäisenä! 
Louis: Niin, Zayn! 
Harry: Sinä menet naimisiin! 
Louis: Niin! 
Liam: Sinä olet paineen alla! 
Zayn: Louis on menossa naimisiin! 
Haast.: Kenen kanssa sinä olet menossa naimisiin? (Louisille
Louis: En ole sanonut että olen menossa naimisiin, olen pahoillani. 
Haast.: Joten Zayn otatko sinä nämä pojat sulhaspojiksesi? 
Zayn: Minä mietin sitä. 
Liam: Voinko minä olla vastuussa sormuksista? Olen luotettava, lupaan. 
Zayn: Kyllä. 
Louis: Ei, minun täytyy olla vastuussa sormuksista. 
Liam: Öh, anteeks mitä? 
Louis: Olen turvallisin vaihtoehto. 
Liam: Sinä panttaat ne. 
Haast.: Kenet valitsisit heistä olemaan vastuussa sormuksista? 
Louis: Kuka tulee olemaan paras sormuksien kanssa? 
Zayn: Öh, annan ne sinulle Louis. 
Louis: Jes! 
Haast.: Oh, siinä oli pitkä tauko ennen kuin sanoit sen. 
Liam: Niin, sormukset tulevat häviämään. 
Louis: Oi, ihanko totta? 

Miesjuontaja: Kiitos kaikki kun katsoitte Extraa Youtubessa. 
Naisjuontaja: Ja saadaksesi tuoreimpia julkkis-uutisia, tilaa kanavamme, tykkää meistä facebookissa tai seuraa meitä twitterissä. 
Miesjuontaja: Niin, ja jos haluat äänesi kuuluviin, jätä kommenttisi alas. 
Naisjuontaja: Minne? 
Miesjuontaja: Alas. "

Kiitokset suomennoksesta Annalle! 

 Alla olevasta linkistä voitte katsoa 1DDayn kokonaan:

21 kommenttia:

  1. Aww ihania poikia ;3❤

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Joo, menee jonoon niin katotaan missä vaiheessa valmis. Mulla loppuu huomenna koeviikko eli huomisen jälkeen pääsen tuota jonoa purkamaan :)

      Poista
  3. Ihanaa kun näkee ton nyt kokonaa:*
    Onks kellään samaa juttuu ku mul et alan ain itkee ku nään story of my lifen musavideon tai muit vanhoi ja uusii ihanii kuvii:'(<3<3
    Onksiin Louisin kohas kun se kuva niiden isovanhempien kaa nii siin ne toiset katoo nii mitä se niiku tarkottaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä kuvassa on molemmat Louisin isovanhemmat ja ne, jotka katoavat siitä ovat kuolleet.

      Poista
    2. Mua alkaa säälittää tai oikeastaan sirettaa välillä niissä kuvissa

      Poista
  4. Kyllä on nyt pakko tunnustaa, että minä, joka pari päivää sitten kirjoitin täällä hiukan negatiivisen kommentin poikien Midnight memories-levystä, olen ehtinyt jo lataamaan suurimman osan levyn biiseistä kännykkääni ja loput lataan, kunhan ehdin. Eli näin ne mielipiteet muuttuu :D Jotkut biisit ovat vain sellaisia, että ne täytyy kuunnella muutaman kerran, ennenkö niihin pääsee "sisälle". Ehkä noi ton levyn biisit on just sellasia, koska nyt parin päivän päästä, haukuttuani ne ensin silloin aikasemmin maan tasalle, popitan niitä nyt täysillä :D Kaikki ihanii biisei ja huippu levy, vaikka erilaista musaa sisältääkin!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eilen kun mä kuuntelin ekaa kertaa midnnight memoriesin nii olin ehk vähä sillee ok...mut tänää kun kuuntelin ne biisit oli ihanii:*

      Poista
    2. Nii eka on sillee et "hmmmm..muuttunu" Mut sit ku on kuunnellu muutamia kertoja läpi ja "aivopesunsa"(vain hyvässä mielessä:)) saanut nii on sillee "<3<3<3" Minä siis Todellakin yksi näistä ihmisistä joka oli joistakin lauluist aluks sillee "hmmmm":D Mut yhtenäkään hetkenä en oo kesän keikka lippuja katunu! Aivan mahtava toi uus levy!!<3<3<3

      Poista
  5. voiko tän suomentaa?

    VastaaPoista
  6. julkastiinko siis eilen lisää keikkapaikkoja?

    VastaaPoista
  7. Mä en ymmärrä joitakin ihmisiä esimerkiksi täällä oli joku päivä sitten sellainen kommentti jossa sanottiin näin eikai zay ole muslimi siis mitä väliä sillä on vaikka joku pojista olis vaikka hindu ei Se niitten luonnetta muuta ja mun Yks kaveri Se oli 1D fani mutta ku Se kuuli siitä larry shipper jutusta niin Se ei enään fanittanut 1D:tä siis MITÄ VÄLIÄ MITÄ KUKAKIN ON MULLE ON IHAN SAMA VAIKKA POJAT OLISI HOMOJA EI HOMOISSA OLE MITÄÄN VIKAA ja homoja vaan sen takia haukutaan koska ne tykkää samasta sukupuolesta sukupuolesta Se on nykyään ihan tavallinen asia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ota nyt ihan rauhassa! Kaikil saa olla oma mielipide ja kukaan ei oo sanonu et "ei kai zayn oo muslimi?"
      Mä uskon et pojatkaan ei tykkäis tollatteest ragemuijjast...

      Poista
    2. Siis mun mielestä toi kommentti ihan asiallinen

      Poista
    3. ymmärrän et erilaisuus on joillekki vähä negatiivine asia ja sillee mut ei mun mielest kukaa oo sanonu tollast "ei kai zayn oo muslimi" vaan asiasta oli keskusteluu anojen ja ylläpidon kanssa. lisäks harry ja louis on ite sanonu et ne ei oo homoja ni mä en ainakaa usko et ne larry shipper jutut ois totta:/ mut kaikilla on omat mielipiteet :) ja ainaki mun mielest toi eka kommentti oli ihan asiallinen :)

      Poista
    4. Jaa eka vastaus vai toi homojen hyväksymis kommentti?

      Poista
  8. Onko totta ettei mihinkään maahan tule WWA kiertueella meet & greettejä???? Ku Kaveri USA:sra sano et sinne ei vissii tuu ja mikäli oon oikein ymmärtäny nii ei Eurooppaankaan:( Onko jollakulla tietoa tästä???? Olisin enemmän kuin kiitollinen jos olisi. x

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on totta, ens kiertueella ei ole Meet&Greet- tapahtumia :/

      Poista
  9. Moi! Mul ois myynnissä 3 permantolippua 1D:n Ruotsin keikalle 14.6.2014. Jos joku ois kiinnostunu ostamaan niin ota yhteyttä; obviousxx@hotmail.com
    hinnasta voidaan neuvotella :)

    VastaaPoista
  10. no oikeestaa molemmat nyt ku tarkemmin aattelee :) mut siis eka meinasin tota homojen hyväksymiskommenttii ku siit oli joku valittanu et kauheeta ragetusta :)

    VastaaPoista
  11. Vitsi ärsyttävä toi tumma naine joka haastatteli :DD

    VastaaPoista