tiistai 23. huhtikuuta 2013

One Direction: Ray of Sunshine suomennos

Jotkut olivat pyydelleet tätä kommenttiboxissa, joten tässä nyt tämä. Katselin aiempia postauksia ja en nähnyt tämän suomennosta, mutta jos tämä on jo aiemmin suomennettu niin ilmoittakaa vaan :D


Video
 
Grace: Kun olin 2 ja puoli vuotias minun maksani ei toiminut, joten menin ambulanssilla sairaalaan ja he ottivat vanhan maksani pois ja laittoivat uuden tilalle.
Niamh: Olin juuri laitamassa huulikiiltoa, olin pukeutunut mekkoon, mutta unohdin, että tuli oli lähettyvilläni. Kun siirryin tekemään meikkiäni tuli vain leimahti.
Lilyn äiti: He tekivät tutkimuksia ja selvisi, että hänellä kuului ulkoisiaääniä sydämestä, se voi johtaa äkkikuolemaan. Lisäksi Lilylle on todettu SVT- sairaus, joka tarkoittaa sitä, että sydän lyö liian nopeaa.
Gracen äiti: Grace sanoi, että viime vuonna hän vietti sairaalassa melkein 4 kuukautta, sillä hänen maksassaan oli tukos. Silloin hyväntekeväisyysjärjestö Ray of Sunshine tarjosi Gracelle yhden toivomuksen. Ja Gracen toivomus oli:
Grace: Tavata One Direction
Lilyn äiti: Pidätkö One Directionista? Kyllä.
Niamh: Luultavasti se tulee olemaan mahtavaa ja hieman pelottavaa, koska minä tapaan heidät!
Harry: HEI!
Louis: Hei! Oletteko kunnossa?
Zayn: Hei, minä olen Zayn.
Niall: Hei, olen Niall
Harry: Nämä ovat hyvin nuoria lapsia, jotka ovat kokeneet todella paljon ja heillä on silti… mahtava asenne elämään.
Zayn: Se on kiva tunne, jonka saamme kun lähdemme täältä ja tiedämme, että teimme jotain kivaa ja erikoista näille lapsille. Toivonmukaan he lähtevät täältä yhtä iloisina kuin mekin.
Liam: Täällä on paljon lapsia, joilla on paljon vaikeita asioita. Asioita, joista meillä ei ole kokemusta ja joita emme voi ymmärtää, joten on kivaa saada edes pieni hymy heidän kasvoilleen.
Zayn: Me pidämme itseämme hyvin onnekkaina saadessamme antaa mahdollisuuden heille… Se on mahtavaa.
Niamhin isä: Niamh oli melko kauan sairaalassa ja Harry oli se, joka inspiroi häntä toipumisen aikana.

3 kommenttia: