perjantai 13. joulukuuta 2013

Haastattelu

12.12 tehty haastattelu

5 kommenttia:

  1. Onko Hellolla mitään tietoa, onko netissä jotain paikkaa, mistä This is usin voisi katsoa ilmaiseksi ja siihen saisi suomen kieliset tekstitykset? Koska kyllähän sen pystyy netistä ilmatteeks kattoon, mutta en oo löytäny viä sellasta paikkaa, missä siihen sais myös suomen kielisen tekstityksen, se kun ois mun kohalla tosi tärkee. Tai jos jollain muulla on tiedossa paikka, niin otan mielelläni vastaan osotteita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ainakaan vielä ole löytänyt versiota suomenkielisillä tekstityksillä, mutta eiköhän niitä ala ainakin sen jälkeen ilmestymään, kun itse elokuva tulee Suomeen myyntiin :)

      Poista
    2. Tuleeko This Is Us suomeen dvd:nä 19.12. ??

      Poista
    3. Mä oon kuullu jtn sellasta kans, mut ei mulla oo kyll mitään tietoa onkse totta=)

      Poista
    4. Joskus oon postausta tehnyt ja siinä mainitsin, että tuo This Is Us ilmestyy Suomessa 19.12 eli joo, totta pitäis olla :)

      Poista