torstai 26. joulukuuta 2013

Harry & Liam - 25.12 (Holmes Chapel & Wolverhampton)







x/x/x

46 kommenttia:

  1. Eikö ookki tossa ekassa kuvassa Harryn äiti ja sisko Gemma?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On :) ainakin mun mielestä :D

      Poista
    2. Nii mustaki. Ne kaikki on muute tosi saman näkösiä. Soma kuva. :)<3

      Poista
    3. Se on Gemma. Gemma ja Anne on tosi kauniita ja Harry komee!

      Poista
    4. mä en aluks tajunnu et siin oli gemma ja anne ( koska olin sokaistunt harryn komeudesta<3) nii sit olin vaa sillee et vähänkö toi tyttö on kaunis (siis gemma) sit vaa aattelin et vähänkö nyt ärsyttäis jos harry alkais olee ton kaa yhes koska ne ois jostaa syystä söpö pari (en tiiä mistä se ajatus tuli päähä xD) sen jälkee katoin pikkusen tarkemmin ja tajusin et: hetkonen!! toihan on gemma!!! vähän noi mun ajatukset nolotti jälkeenpäin xDD

      Poista
  2. tietääkö joku, että mikä on louisin aito instagram- tili?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. louist1dofficial, louist91 on hänen vanha

      Poista
    2. louist1dofficial ei oo aito, jos on ni mikä toi niallhoranb on jota siel on merkkailtu? Ja missä louis on sanonu et toi on sen? Sillon ku se laitto viimeks kuvia tonne louist91 ni se linkkas twitterii niitä

      Poista
    3. Louist91 ON aito! Kaikki poikien aidot instagram-, twitter- yms. tilit näkyvät tuolla tämän blogin oikeassa reunassa :)

      Poista
  3. Tää nyt ei liity mitenkää edellisiin keskusteluihin ja toivon että kukaan ei ala rageen tai mtn. Niin mua ärsyttää se kun nii monil on liian selkee suosikki eikä huomaa muit poikii nii paljoo...
    Ei siin oo mtn pahaa jos tykkää jostakusta vähän enemmän:)
    Ja täst oli juttu yhes 1D lehdes että en keksiny ihan omast pääst:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuu siis samaa mieltä! Ei must sillee kivaa jos joku on esim koko ajan vaa sillee' niall on niin söpö, se on ihan paras kaikista' koska joo niall on ihan helvetin söpö mut nii on ne muutki ja kaikki on yhtä mahtavia ja ne ei Ois toi sama jos yksikin niistä puuttuisi. Ja Eiks se niin menny et ' 20% niallator, 20% tomlinster, 20% stylator, 20%zaynster , 20paynette, 100%DIRECTIONER ' :)

      Poista
    2. Sama mulla! Ne on kaikki yhtä tärkeitä ja rakkaita! :D <3

      Poista
    3. niimpä, yks directioner kilahti mulle koska sanoin Niallia komeeksi, kuulemma Niall oli varattu hänelle xd ja eikös se ollu että true directionerilla ei oo suosikkia

      Poista
    4. Siis mä en tajua tätä ettei saisi olla omaa suosikkia... Ainahan se on niin että yksi nousee ylitse muiden vaikka muut olis kans tosi ihania? Eikä mun mielestä siinä oo mitään väärää :) jotenkin tuntuu tekopyhältä aatella (ainaki omasta mielestäni) että kaikki olis yhtä ihania,koska mulla itellä on omaks suosikiks noussu Niall vaikka muutkin pojat on ihan superihania!! Mulla ainakin on aina ollu niin että oli nyt kyse tvohjelmasta tai jostain bändistä niin aina joku on noussu suosikiksi :)

      Poista
    5. Mullakin on kyllä suosikki, mutta mun mielestä on ihan idioottimaista, kun jotkut on niin uskoutuneet omalle suosikilleen, ettei suostu puhumaan muista pojista ollenkaan. Mun mielestä ite en pidä sitä kovin paljon esillä, vaikka mulle onki syntyny yks suosikki. Ja jotkut kaverit ärsyttää, kun ne ei jaksais kuunnella kun puhut muista pojista vaan oottaa vaan et lähetät kuvii tai puhut siitä sen suosikista. Tai se, että sitä omaa suosikkia hehkutetaan koko ajan ja unohdetaan, että bändissä on neljä muutakin poikaa. Rajansa kaikella.

      Poista
    6. kyllähän se oma suosikki varmasti jokaiselta löytyy, mutta joillakin se menee niin yli. yleensä siinä omassa suosikissa on rakastuttu ulkonäköö ;) ja huomaa taas fanien iän ... xd

      Poista
  4. En oo löytäny mistää mis lukee kui paljo ajallisesti jokasel pojist on soloi midnight memoriesil, ni tietääks kukaa?

    VastaaPoista
  5. onks kellää pojist askii? jos on nii voittekste kertoo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielest niil ei kellään oo. Korjakkaa jos oon vääräs!

      Poista
    2. Ihan oikeassa olet, eli kellään pojista ei ole askia :)

      Poista
  6. Tietääks kukaa et millon se musavideo, mitä pojat nyt kuvaa (midnight memories?) julkastaa? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tammikuun aikana...oon ainaki kuullu jostain kuullu että tolloin

      Poista
    2. Joo Mäki kuulin jostai et helmikuussa tai siin lähellä;) Eli iha kohta!!!!!

      Poista
  7. Mitä eleanor tekee työkseen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hän on malli :)

      Poista
    2. Ex-malli,nykyään tietääkseni Eleanor opiskelee. Korjatkaa,jos oon väärässä.

      Poista
    3. eleanor työskentelee beardina.

      Poista
    4. turpa kii, kiitos

      Poista
    5. Anonyymi 22.25 haluuksä jatkaa tätä sotaa ku se on just laskeutunu? Sinuna en väittelis semmosista asioista joissa oot väärässä.

      Poista
    6. Pidä larrysipperi se kaunis turpa kii

      Poista
  8. hei tää ei ny mitenkää liity mihkää tää mun asia mut one direction esiinty ama:ssa ja oli eholla kahteen palkintoon ja voitti molemmat niin mitkä ne kategoriat oli????:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Favorite Rock/Pop Group ja Favorite Rock/Pop Album :)

      Poista
  9. Miten Liam voi olla niin söpö��

    VastaaPoista
  10. Tiesittekö te,et Liam on syntyny keskosena? Mä en ennen tienny,mut siinä Viisi Unelmaa kirjassa sanottiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oon kuullu aiemmin ja pitää kai paikkansakki :)

      Poista
    2. Ihan kiva, mutta mitä ihmeellistä siinä on...? Itekin oon syntyny keskosena, ja ei se millään tavalla oo muhun vaikuttanu.. :)

      Poista
    3. Mitä tarkottaa, että on syntyny keskosena? :D sori mä oon tollo.

      Poista
    4. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Halusin kysyä vaan.

      Poista
    5. Keskosena syntynyttä tarkotaan ainakin sillä,et on esim. syntyny liian aikasin. Tän tiedän ainakin,muuta en tiedä,mitä sillä tarkotetaan.

      Poista
    6. No mä oon kuullu et Liam ois eläny jonki aikaa vaan yhellä munuaisella ja et sille ois laitettu uus joskus. Korjatkaa jos oon väärässä. :)

      Poista
    7. Mä oon vielä toi äskeinen ano. Siis et se ois eläny yhellä munuaisella koska se synty keskosena. En oo varma et onko totta mut oon kuullu. :)

      Poista
    8. Liam on syntynyt keskona. Hänellä on ollut kyllä molemmat munuaiset, mutta toinen ei ole toiminut. Mutta nykypäivänä hänellä toimii ihan molemmat munuaiset juuri niinkuin pitää :)

      Poista
  11. Onko Harry leikannu sen kiharat pois ku joissaki paikoissa sanotaan nii

    VastaaPoista