sunnuntai 1. joulukuuta 2013

One Direction Midnight Memories Thank You

16 kommenttia:

  1. ääääw,ollaa kaikki directionerit nii samanlaisii!!ootte kaikki nii ihanii vaikka en ees tunne teitä..:D ollaa yhtä isoa perhettä,love you!<3nii ja laittakaa näihi kommentteihi teiän suosikki pojista jos pystytte päättä,omahan suosikki on niall<33mä nii rakastan 1D:tä ja teitä ,sen faneja,Harmittaa ku en pääse ruotsii keikalle mut nähää sitte kun/jos ne tulee suomee!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. munki mielest te kaikki ootte ihanii ja on tosi kiva ku voi kysyy tääl blogiski tosi tyhmii kysymyksii :) ihanaa et tämmönen on olemassa <3 mun lemppari pojist on ehk harry, mut on kyl tosi vaikee yrittää valita vaa yks ku kaikki on nii ihanii <3 ja toivottavasti pojat ois tulos suomee oikeesti ku mäkää en pääse sinne tukholman keikalle :/

      Poista
    2. Juu mäkää en pääse ruotsin keikalle,ja me olkaa oikeesti tälläne iso 1D perhe:)määki kysyn aina jotai iha tyhmii kysymyksii ja silti saan vastauksen,munki lemppari on ehkä niall<3 on tosi vaikee valita ku pojat on Nii erilasisii ,omalla tavalla zayn on ihanin jne....:*

      Poista
    3. Itse olen ihan hulluna Haryyn mut kaikki on niin ihania ja rakastan tätä ihanaa blogia ja blogin pitäjille oletteko saaneet selville minkälaisia loukkauksia Harylee huudeltiin?<3

      Poista
    4. Joo mäkin rakastan teit kaikkii vaik en tunne ja one directionin ansiost oon saanu eripuolelt suomee kavereit joidenkaa juttelen kikis instas ja whatspis...<3.
      Mul ei oo lempparii ja yhes lehdes luki et directionereiden suurin ongelma on se et on yx liian selkee lemppari ja mun mielest kaikis on joku juttu mist pidän erityisest Harryst<3
      Mäkään en mee ruotsin enkä minkää muun maan keikalle joten rukoillaan et tulis suomee ja toivotaan että se protestwalk auttais jotenki(instasta osa varmaa tietää)
      Ja nii....ootte ihanii sielunkumppaneit...pus:*

      Poista
    5. Puspus vaa kaikki directionerit:*,ootte ihanii.en osaa päättää mun lempparii,kaikill on Nii omanlaine luonne ja temperamentti,sekä kaikkie lauluäänet on Nii erilaisii mut Kyl Niall ja hazza mun silmii pomppaa eniten<3mäki hslluisin jotai kavereit 1D:n kautta, mut ei oo kikii ,insta on yksityinen ja en tajuu miten Whatsappis pystyis hakee Niit kavereit/numeroita :DD

      Poista
    6. Mut onneks sää pystyt puhuu tääl blogia meiän kaa anonyyminä jos sull ei oo blogger tai jotain muita tunnuksii:)mun lemppari on Louis,Se on vaa Nii hauska ja Nii kultane<333

      Poista
    7. Minäkään en pääse Ruotsiin mutta toivotaan että 1D tulee suomeen! Oma lempparini on Louis<3<3

      Poista
    8. Mäkään en pääse Ruotsiin:'(
      Kaikki pojat on mun lemppareita:-)

      Poista
    9. ja mua vaan hävettää fanittaa one directionia joidenkin fanien takia :)

      Poista
    10. Ei sun sitä tarttee hävetä. :)

      Poista
    11. I love Niall horan

      Poista
  2. 1D<3 toivottavast one direction tulee suomee :-) mun lempparit on harry&louis. Mut kaikki on omal taval ihanii<3<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä uskon,että,ne tulee suomee ennen ku lopettaa sillä onha justinki käynny suomessa,ja kyll ne huomaa meiän fanituksen joskus!<3

      Poista
  3. Niin ne on ihanii.mun lempari on Louis TOMLISON. Toivon et ne tulee Suomeen.ootte ihania kun fanitatte one directionia.Toivon et ne tulee Tampereelle.ma asun sia.saataa olla kirjotusvirheita.pus pus kaikkille faneilleKiitos kun fanitatte one directionia... moikka.

    VastaaPoista