keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Bring Me To 1D: Winners Arrival

One Directionin virallinen Youtube-kanava OneDirectionVEVO on julkaissut videon Bring Me To 1D -fanitapaamisesta ja siinä on muun muassa Golden Ticket -voittajien haastatteluja, poikien mietteitä ja muuta vastaavaa, mutta parhaiten videon sisällön saat selville katsomalla sen itse alta. :)



One Direction: Tämä on Bring Me To 1D!
Harry: Moi, me olemme One Direction! Halusimme saada mahdollisuuden tavata paljon erilaisia faneja ympäri maailmaa, joten keksimme idean Bring Me To 1D:sta. Annoimme pois paljon Golden Ticketejä. Ihmisten piti tehdä paljon eri juttuja radiokanavien tai televisio-ohjelmien kanssa, osallistua kilpailuihin ja muuta vastaavaa voittaakseen Golden Ticketin. Ja jos he saivat Golden Ticketin, he saivat tulla New Yorkiin Madison Square Garden -konserttiin ja tähän fanitapaamiseen. Olemme olleet todella vaikuttuneita kaikesta, mitä olemme nähneet heillä. He ovat tehneet omia albuminkansia, he ovat tehneet kirjoja, jotka ovat näin isoja, he ovat piirtäneet ja maalanneet kuvia. Kaikki näkevät niin paljon vaivaa, ja me arvostamme sitä todella paljon, joten kiitos todella paljon.
Harry: On aika tavata joitain voittajia!
Fani (Costa Rica): Hei, olen Ariana Costa Ricasta.
Fani (Norja): Olen Victoria ja olen Norjasta.
Fani (Indonesia): Minun nimeni on Geiska ja olen Indonesiasta.
Fani (Etelä-Afrikka): Hei, minun nimeni on Kia ja olen Etelä-Afrikasta.
Fani (Saksa): Hei, olen Isabelle ja olen Saksasta.
Fani (Etelä-Afrikka): Me kaikki saavuimme juuri hotellille ja olemme vasta tavanneet.
Fani (Israel): Joo, me olemme Israelista ja he..
Fani (Etelä-Afrikka): Me olemme Etelä-Afrikasta.
Fani (Israel): Ja olemme niin innoissamme, että saamme olla täällä. Suurin unelmani koskaan!
Fani (Costa Rica): Voittaakseni lipun minun piti lähettää tekstiviesti radioasemalle, ja he kysyivät paljon kysymyksiä. Sitten minun piti lähettää kuvia huoneestani ja se on täynnä julisteita ja siten näytin, että olen One Directionin suurin fani. Ja täällä olen!
Fani (Norja): Minun ja ystäväni piti tehdä video, johon meidän piti saada luovalla tavalla monta ihmistä sanomaan: "Minä rakastan One Directionia."
Fani (Etelä-Afrikka): Ajoin itselleni sivusiilin ja tein siihen 1D-merkin.
Fani (Israel): Näin sen videon! Olet mahtava!
Fani (Indonesia): Olin vain ihan, että "Voi ei, tämä oikeasti tapahtuu. Äiti, tämä oikeasti tapahtuu!"
Fani (Saksa): Meidän piti todistaa 30-sekunnin videolla, miksi olemme suurimpia faneja ja teimme Bel-Airin prinssin omalla tavallamme.
Fani (Costa Rica): On tosi monia suuria faneja, mutta taidan olla melko suuri fani.
Fani (Indonesia): Olen niin iloinen. Viimeinkin saan tavata One Directionin, joten tämä on tosi kivaa minulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti