perjantai 28. joulukuuta 2012

One Directionin jouluhaastattelu



Kaikki: Hei, me olemme One Direction!
Harry: Mitkä ovat teidän lempijoululahjanne ikinä?
Liam: Minun paras joululahjani, jonka olen koskaan saanut, oli sähkökäyttöinen potkulauta, jonka isäni osti minulle, ja  joka on melko hyvä, mutta se tuhoaa tavallisen potkulaudan käyttötarkoituksen.
Louis: Minun mielestäni klassinen lahja jouluksi oli ihan vain FIFA-peli joka vuosi.
Niall: Mielestäni paras joululahjani oli varmaankin ensimmäinen kitarani.
Louis: Hyvä. Entäs sinä Zayn?
Zayn: Minun lempijoululahjani oli itseasiassa [minä eikä bon_jakaan saa nimestä selvää, mutta bon_jan näkökulmasta kyseessä jokin tällainen peli :D].
Liam: Joo, ne on makeita. Kaverit, mikä on mielestänne paras tapa viettää joulua?
Harry: Minun mielestäni vain chillaaminen kotona rakkaiden ihmisten kanssa ja hauskanpito.
Louis: Yksityiskohtaisemmin sanottuna; herätään noin yhdeksältä aamulla, avataan kaikki lahjat, ja sitten minun kohdallani, menen äitini kotoa mummoni luokse, joka on tehnyt huikean jouluaterian. Tule luokseni, pikku jouluruoka, tule.. Oho, tuo kuulostaa hieman kyseenalaiselta. Jouluruoka suussani, tosi hyvää.
Kaikki: Hei, me olemme One Direction.
Liam: Okei, pojat, tämä on tärkein kysymys, joka meiltä on kysytty pitkään pitkään pitkään aikaan. Mikä on teidän paras jouluruokasekoitus? Mitä se teillä sisältäisi?
Harry: Minäpä kerron juurta jaksaen.
Liam: Kerropa minulle.
Harry: Siihen tulee kanaa.
Louis: Kalkkunaa.
Harry: Kalkkunaa, paistettuja perunoita, hyvälaatuisia vihanneksia, nakkipiiloja.
Liam: Oi, kiva!
Harry: Vähän karpalohilloa, Yorkshire puddingia, ja se pitää upottaa kastikkeeseen. Ja kun lopetat, käytä leipäpalasta saadaksesi loput kastikkeesta.
Liam: Oliko teillä yhtään perunamuusia siellä?
Harry: Ei. En syö sitä.
Liam: Oikeasti? Perunamuusia voi syödä paahtopaistin kanssa! Se on yleinen väärinkäsitys!
Louis: Joo, niin voi. Se on ylitse muiden.
Liam: Jotkut kutsuvat sitä (?). Lahjojen osto.. Me emme itseasiassa ole ostaneet toisillemme joululahjoja parin viime vuoden aikana.
Louis: Emme osta toisillemme lahjoja, mutta ostamme muille ihmisille.
Niall: Henkilökohtaisesti, kun olen ostamassa jollekulle synttäri- tai jotain muuta lahjaa, en ole kovin hyvä siinä. En ikinä tiedä, mitä hankkia.
Harry: Minä olen.
Liam: Siinä on kyse vain siitä, että olet todella laiska.
Harry: Aina, kun tiedän, että jonkun tärkeän henkilon syntymäpäivä on tulossa, laitan siihen melko paljon ajatusta ja saan hankittua hyvän, merkityksellisen lahjan.
Liam: Mitä voisimme valita vuoden 2012 kohokohdiksi?
Louis: Sanotaan vaan kaikki ääneen. VMA!
Harry: VMA.
Zayn: Olympialaiset.
Harry: Brits. Olympialaiset olivat mahtavat!
Liam: Keikkailu
Harry: Musiikkivideot.
Louis: Mikä tahansa kiertue-esitys.
Liam: Maailmanennätys!
Zayn: Ensimmäinen bändi..
Louis: Uusi levy!
Zayn: Ensimmäinen brittibändi..
Niall: Ensimmäinen brittibändi, joka pääsi debyyttialbumillaan listaykköseksi Jenkeissä!
Liam: Marco.
Louis: (?).
Harry: Pablo.
Zayn: (?).
Niall: Kiva, kun tulit. [Tosin en tiedä, onko tällä jotain viittausta The Wantedin Glad You Came -kappaleeseen.. :D]
Harry: Mitä odotatte vuodelta 2013? Luulen, että kiertue tulee olemaan uskomaton.
Louis: Kyllä! Se on periaatteessa meidän koko vuotemme 2013!
Liam: Periaatteessa joo.
Harry: Ja pääsemme takaisin paikkoihin, joissa meillä oli todella hauskaa viime kerralla ja pääsemme myös näkemään uusia paikkoja, mikä on myös mahtavaa.

Kiitos suomennosavusta bon_jalle. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti