sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Friday Download -haastattelu



Haastattelija: Terve, pojat! Mitä teille kuuluu?
Harry: Hyvää, kiitos
Haastattelija: Teillä on ollut melkoinen vuosi takananne.
Louis: Joo, se on ollut tosi hauska.
Haastattelija: Ihan ensimmäiseksi on pakko sanoa, että singlenne on upea. Pidän siitä tosi tosi paljon. Ja Ed Sheeran kirjoitti sen?
Niall: Aivan.
Haastattelija: Ajattelitteko, että koska hän kirjoitti sen, siitä on tultava hitti(?)?
Harry: Se ei ole täydellinen hitti(?), minun mielestäni se on tavallaan (?). Tiedättekö, mitä tarkoitan?
Louis: (?).
Haastattelija: Louis, matkustatte ympäri maailmaa yhdessä. Pelkääkö kukaan teistä lentämistä?
Liam. Zayn, sinä pelkäsit sitä vähän!
Zayn: Ei, en koskaan pelännyt sitä, mutta en vain ollut ennen ollut lentokoneessa, mikä on aika surullista ja masentavaa. Mutta en vain ennen ollut käynyt Brittien ulkopuolella. Joten se jännitti minua vähän. Muistan, kun pojat saivat minut tuntemaan oloni tosi mukavaksi, koska kun olin ensimmäistä kertaa lentokoneessa ja se lähti nousemaan ilmaan, Louis oli vain, että: "Zayn, tässä kohtaa kone menee ylösalaisin, mutta ole aivan huoleti." Ja minä olin vain, että "Joo, mahtavaa.."
Louis: Reggae-versio 'loop-the-loopista'. (loop-the-loop viittaa siihen ympäri kääntymiseen, mutta Louis  käyttää sitä tässä vähän eri yhteydessä, joten en suomentanut sitä)
Zayn: "Tässä kohtaa käännymme ympäri."
Haastattelija: Ja sinä uskoit sen?
Zayn: Itseasiassa joo, minä uskoin sen tavallaan.
Liam: Sinä uskoit.
Haastattelija: Olen miettinyt, että oletteko koskaan sanoneet lavalla vaikka "Hei, Lontoo!" ja olettekin oikeasti olleet ihan jossain muualla?
Liam: Minä sanoin joskus Birmingham, vaikka olimme Irlannissa. Koska olen kotoisin Birminghamista, niin olin sitten ihan "Jes, Birmingham!"
Louis: "Olen niin ylpeä kotikaupungistani!"
Haastattelija: Mutta kun on Irlannissa, niin sehän on ihan erilainen kuin Birmingham.
Liam: Joo, se on, mutta menin sekaisin päivissä. Ja minä vain huudan juttuja suoraan päästäni, niin olin vain "Noniin, Birmingham!"
Haastattelija: Teidän täytyy olla uupuneita välillä matkustelusta. Oletteko koskaan nukahtaneet vahingossa arkivaatteet päällä?
Liam: Harry nukahtaa aina! Minä en pysty nukahtamaan niin nopeasti.
Harry: Kaikkialle.
Haastattelija: Sinulla on nyt siis päälläsi vaatteet, joilla nukuit?
Harry: Joo, olen ollut näissä jotain kolme päivää.
Zayn: Joo, sen kyllä huomaa.
Haastattelija: Okei. Teen Awards. Katsoin esiintymisenne enkä ole koskaan ennen nähnyt mitään sellaista. (?), mutta en ole koskaan nähnyt tyttöjä sellaisina. Eikö teistä tule kuuroja, kun tytöt kiljuvat?
Louis: Itseasiassa minun korvani soivat toisinaan.
Harry: Kun makaa sängyssä jälkeenpäin, kuule miten korvissa vain soi. Kyllä siitä vähän huolestuu, koska siitä on varmaankin ollut haittaa korvilleni.
Haastattelija: Onko joku, johon teillä oli pakkomielle, kun olitte nuorempia?
Harry: S Club Juniors.
Zayn: Minä olin aivan järkyttävä Boyz II Men -fani.
Louis: Siinäpä vastakohta.
Haastattelija: Mitä vikaa? He olivat makeita.
Zayn: Joo, he olivat. He olivat mahtavia.
Haastattelija: Okei, haluan kuulla teidän kiljuvan parhaalla mahdollsiella tavalla. Noniin, S Club Juniors on lavalla.
Liam: Tuo oli aika miehekästä kiljuntaa.
Louis: Häntä on selvästikin juuri ammuttu.
Harry: Yleisö on täynnä 12-vuotiaita tyttöjä ja sitten siellä olen minä.
Liam: Ja Boyz II Men? Tuo oli aika riffimäistä kiljumista.
Zayn: Niin, koska kiljun Boyz II Menille, joten siksi teen niin. Yritän saada harmoniaa.
Louis: Aika kuuma(?), eikö?
Haastattelija: Onko sisälläsi nainen tai jotain?
Louis: Hetki vain! Joo.
Haastattelija: Entä sinä, Liam?
Harry: Tuo oli hyvä.
Haastattelija: Tuo oli hyvä. Entä sinä?
Harry: Hän tekee noin, kun hän ei saa ruokaa.
Liam: Hän itseasiassa tekee!
Haastattelija: Okei, Louisin kiljunta oli paras. (?).
Louis: Mutta se piti tehdä aidosti, joten otan ykköspaikan.
Haastattelija: No, jos en olisi nähnyt sinua, olisin luullut sinua tytöksi. Mutta sinä voitit.
Louis: (?).
Haastattelija: Oletteko te nähneet sen Mum Direction -videon?
Harry: Minä en ole.
Zayn: En ole nähnyt, mutta olen kuullut siitä.
Haastattelija: No onneksi meillä on se täällä. Tässä se on. Onko teidän äideillänne joitain tosi noloja kuvia teistä?
Louis: Kaikilla on aina se yksi, jossa olet pienenä kylvyssä.
Haastattelija: Meillä on se täällä itseasiassa. No ei oikeasti. Mutta tämä olet ilmeisesti sinä, Liam. Kuinka vanha olet tässä?
Harry: Tuo on minun suosikkini.
Liam: Olen varmaankin 12, koska olin juuri menossa kouluun. Se oli ensimmäinen koulupäivä. Katsokaa, miten iloiselta näytän, vaikka on kyse koulusta. Mikä kummajainen!
Haastattelija: Ja olet palannut tuohon samaan hiustyylin! Okei, tämä on..
Zayn & Niall: Minä rakastan tuota kuvaa!
Haastattelija: Tämä olet sinä.
Louis: Haluatteko kuulla tarinan tuolle kuvalle? Äitini halusi minun pitävän urheilupäiviä(?), joten hän treenasi minua kirjaimellisesti. Hän vei minut hökkäämään. Hän on juuri niitä määräileviä äitejä.
Haastattelija: Tämä on Harry. Sinulla on isot silmät.
Liam: Olemme kaikki kokeneet tuon saman hiusmallin, pottatukan.
Harry: Minä saattaisin hankkia sen uudelleen.
Louis: Tuo se takaisin!
Haastattelija: Ja tämä on Niall.
Niall: Siinä olen minä armeijassa.
Haastattelija: Ja tämä on sitten leluase, ei oikea. Ja tässä on Zayn. Rakastan hiustyyliäsi! Rakastan sitä. Ajeltu sivuilta.
Zayn: Niin siisti.
Haastattelija: Mutta minun täytyy sanoa, että sinä olit kyllä söpöin lapsi.
Louis: Minä? Kiitos!
Haastattelija: Rakastan sitä (kuvaa). Okei, kun kuulin tästä, tulin itseasiassa tosi kateelliseksi. Joku sanoi, että hengailitte Johnny Deppin kanssa.
Louis: Se on totta.
Haastattelija: Olen tosi kateellinen. Rakastan Johnny Deppiä. Mutta millaista se oli?
Louis: Uskomatonta.
Liam: Siistiä. Olimme hänen luonaan ikuisuuden.
Louis: Hän on niin mukava tyyppi. Olimme noin kolme tuntia.
Haastattelija: Pystyisiko sanomaan, että niistä kaikista ihmisistä, jotka olette tavanneet, hän on tavallaan kohokohta?
Louis: Ehdottomasti!
Zayn: Will Smith.
Haastattelija: Will Smith? Oletteko tavanneet hänet?
Zayn: Joo.
Niall: Olimme viime viikolla konsertissa ja Jay-Z sattui omistamaan sen areenan, jossa konsertti oli, ja hän tuli luoksemme ja otti kuvan kanssamme.
Haastattelija: (?) omistaa sen areenan.
Louis: Mutta se on hyvä lista; Jay-Z, Johnny Depp ja Will Smith.
Haastattelija: Wow. Mutta kiitos, pojat, kun tulitte ohjelmaan!

3 kommenttia: