torstai 15. marraskuuta 2012

MTV News




Haastattelija: Kuka unohtaa sanat todennäköisimmin lavalla?
Niall: Liam! Hän on unohtanut kahdesti.
Liam: Kolme kertaa samalla keikalla.
Louis: Oletko sinä, Niall?
Niall: Enpä usko.
Haastattelija: Kenet haluaisit mukaasi tappeluun?
Niall: Liamin! Mies, jonka ohi haluaisin kulkea pimeällä kujalla.(?)
Liam: [..]
Niall: Hänellä on hirveät Hulk-vibat.
Harry: Joo. Kun hän tulee vihaiseksi, joskus viha ottaa liian vallan hänestä.
Liam: Minä ottaisin sinut.
Haastattelija: Kuka itkee todennäköisimmin elokuvalle?
Liam: Harry.
Harry: Niinkö luulet?
Liam: Joo.
Niall: Minun mielestäni Louis.
Harry: Kun katson elokuvaa lentokoneessa, minulle tulee kylmiä väreitä pahoissa kohdissa(?).
Niall: I Bought a Zoo.
Liam: We Bought a Zoo.
Niall: We Bought a Zoo.
Louis: Miten kehtaat unohtaa sen nimen?
Haastattelija: Saako se teidät itkemään?
Niall: Ted sai minut melkein itkemään. Katsoin sitä lentokoneessa, kun olimme tulossa tänne!
Harry: Joo!
Zayn: [..] toi kyyneleen silmääni.
Niall: Se on vähän kuin Marley ja minä.
Harry: Hän katselee ympärilleen varmistaakseen, ettei kukaan näe häntä (pyyhkimässä silmiään).
Zayn: Muistatko Hachin?! Muistatko sen koiran, Hachikon?
Louis:  Onko kukaan teistä katsonut One Tree Hillia? Kun Keith kuoli, aloin itkemään. Se oli kuulkaa shokki!
Haastattelija: Kenellä on pahimmanhajuinen hengitys aamulla?
Niall: Minulla oli hirveä tänä aamuna.
Louis: Rakastan tuota itsevarmuutta!
Haastattelija: Kuka rakastuu kaikkein herkimmin?
Liam: Minä.
Niall: Tai Tommo!
Zayn: Tai Tommo.
Louis: Tommo.. Tommo!
Zayn: Meinasin sanoa sinua Thomasiksi.
Louis: Thomas? Joka on ilmeisesti uusi nimeni.
Zayn: Meinasin kutsua sinua Thomasiksi..
Harry:  Minun mielestäni Zayn rakastuu helpoiten.


Haastattelija: Jos minut laitettaisiin nyt kuuntelemaan Take Me Homea, mitä kappaletta kukin teistä suosittelisi?
Harry: Heart Attack.
Louis: Sanoit: "Mikä kappale minun pitäisi kuunnella?" Ja sinä olit vain, että: "Heart Attack".
Harry: Minä yleensä unohdan sen, kun kuuntelen sitä ja se on tosi hyvä kappale.
Zayn: Se on.
Niall: Minulla Last First Kiss. Mielestäni se on loistava.
Haastattelija: Mistä pidät siinä eniten?
Niall: En tiedä.. Koska se on henkilökohtainen. Nämä kolme poikaa kirjoittivat sen. [..] Se on vain niin täydellinen kappale. Rakastan sitä.
Liam: Minä valitsen Loved Your Firstin. Se on tosi koukuttava(?) kappale.
Zayn: Joo, hyvä valinta.
Liam: Aina, kun kuulen se, minun tekee mieli tanssia.
Louis: Minä pidän Back For Yousta, koska se oli (?) ja se oli hauskaa.
Zayn: Minä pidän kamalasti Summer Lovesta, koska se on melko erilainen kuin muut, mitä olemme tehneet.
Louis: Sillä on tosi hyvä merkitys.
Zayn: Joo, sillä on tosi mahtava tarkoitus, koska kaikki voi tavallaan samaistua siihen. Se on hyvä kappale.
Haastattelija: Tosi kiva, että valitsitte eri kappaleet.
Zayn: Joo.
Louis: Olemme niin omituisia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti