maanantai 12. marraskuuta 2012

One Direction vastaa fanien kysymyksiin


Jos voisitte kuunnella yhtä kappaletta koko loppuelämänne, mikä se olisi?
Liam: Tämäpä on vaikea kysymys.
Harry: Minun olisi Travisin Flowers in the Window.
Niall: Minun olisi Bon Jovin Bed of Roses.
Louis: Minun olisi Trainin Drops In Jupiter.
Zayn: Minun olisi... En tiedä.
Louis: Tuossa tuli kolme mahtavaa vastausta, ja sinä et osaa vastata?
Liam: Minun olisi Cheeky(?) Girls.
Harry: Mene pois..



Kumpi on parempaa; Chicago vai New York -pizza?
Harry: Minun suosikkini on.. Suosin Chicago-pizzaa.
Louis: Olen samaa mieltä kanssasi, Harry.
Zayn: (?)
Liam: Luulen, että olen New Yorkin puolella.
Niall: Joo, minä myös.
Louis: Zayn, entä sinä?
Zayn: Chicago.
Louis: Joten..
Harry: Kolme Chicagoa ja kaksi New Yorkia.


Miksikä minun pitäisi nimetä uusi kissanpentuni?
Liam: Keesha, sinun pitäisi nimetä uusi kissanpentusi.. Miksikä kutsuisitte kissanpentua, pojat?
Louis: Sallyksi.
Liam: Se on Sally sitten. Se on päätetty.
Harry: Tai Paul.
Liam: Ei, ei, ei. Se on Sally.
Harry: Sally.
Liam: Meille ei itseasiassa edes kerrottu sukupuolta.
Louis: Hyi, seksi. (kaksoismerkitys, sex tarkoittaa myös sukupuolta)
Harry: Ei..


Pystyttekö koskemaan kielellänne nenänpäätänne?
Louis: (?)
Liam: (?) mutta minä pystyn. Osaatko sinä?
Zayn: En..
Niall: Tee se, Liam.
Harry:
Liam pystyy.
Niall: Liam osaa.
Louis: Hän on varmaankin avaruusolio.
Liam: Jep.



Mikä on lempi jäähilejuomamakunne?
Louis: Tiedän, mikä minun suosikkini on!
Liam: Öö, minun suosikki jäähilejuomamakuni on se sininen, joka on yleensä marjasekoitusjuttu. Entä sinun, Zayn?
Zayn: Täsmälleen se sama.
Niall: Joo, olen samaa mieltä.
Harry: Minä sekoitan..
Louis: Kirsikka ja mustikka. Boom.
Liam: Boom.

2 kommenttia: