tiistai 7. heinäkuuta 2015

Harry - 6.7 (Los Angeles)




x/x/x

8 kommenttia:

  1. niin ihana harry! <3

    VastaaPoista
  2. Näyttää ihan silt et harryn otsa ois palanu auringos

    VastaaPoista
  3. oikeesti, on on pakko kertoo mun uni tänne :D näin sellast unta et mul oli joku huonosti ku olin koko ajan surulline ja mulla ei vissii enää ollu oikee kavereit. istuin mun huonees vaa ja sit äiti vaa tulee sanoo et tääl on sulle joku vieras ja käski mun tulla alakertaa ja huusin vaa et en jaksa eikä oikee kiinnosta nyt. äiti sano et tää ois tosi tärkeetä ja se sano et se vieras tulee yläkertaa mun huoneesee ja mua ärsytti iha sikana. makasin vaa peiton alla ja sillee. sit yhtäkkii mun huoneen ovi avautu ja LOUIS TOMLINSON SEISO SIINÄ. ♡ olin iha järkyttyny ja aloin itkee ja se vaa tuli lohuttaa mua ja sano et oon kuullu et sul on vaikeeta ja halusin tulla auttaa :D♡ sit me vaa juteltii siin koko loppupäivä ja olin sen kainalos mun sängyl ja se anto pusun♡ se tuntu nii todelliselt et voitte kuvitella mite kauheesti mä petyin ku heräsin :D maailman ihanin uni ikinä. laavjuu lou♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kateelliin sun unestas:D mut kuulosti tosi ihanalle♡

      Poista
    2. Mä oo nähnyt taas unta Niallista! ❤

      Poista
  4. Moi! Osaaks joku kertoo milloi 1D:llä loppuu se sopimus modestin kanssa? ja vaihtuuko fanipostiosote sitte? Onko kellään kokemuksia fanipostin lähettämisestä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole varma mutta se loppuu kai 2016 ja fanipostiosaoite vaihtuu
      Mulla ei oo oikein oo kokemusta niitte lähttämisestä

      Poista